هشدارهای این دختر ۱۷ ساله را جدی بگیرید + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : پیمان

  

عینک ارزان yasgroup.ir 1 هشدارهای این دختر 17 ساله را جدی بگیرید + عکس یاس گروپ: هشدار یک دختر ۱۷ ساله در مورد عواقب استفاده از عینکهای آفتابی ارزان قیمت را جدی بگیرید."لائورا ماسون" 17 ساله برای اولین بار بدون خانواده اش به تعطیلات رفت و بعد از استفاده از عینک آفتابی ارزان قیمت ۱ پوندی اش به دلیل آلرژی شدید دچار عواقب بدی شد.به گفته وی صورتش به اندازه یک بادکنک ورم کرد و این مسئله به قدری ترسناک بود که او تعطیلات را نیمه تمام رها کرد و از ترس مرگ نزد خانواده اش بازگشت.

عینک ارزان yasgroup.ir 2 هشدارهای این دختر 17 ساله را جدی بگیرید + عکسصورت ، چشمها و بینی او در اثر این آلرژی به شدت ورم کرد به طوریکه حتی والدین او قادر به شناختن وی نبودند. پزشکان اعلام کردند  او و دوستش که هردو از عینکهای مشابهی استفاده کردند و به شدت دچار حساسیت شده اند که علت اصلی آن وجود پلاستیک در این عینکهاست.بعد از مداوای ابتدایی در اسپانیا- جایی که آنها برای تعطیلات به آنجا سفر کرده بودند- آنها سریعا به انگلستان بازگشته و مورد درمان قرار گرفتند.او میگوید به شدت نگران بودم که دوباره به حالت عادی بازنگردم . هرگز تصور نمیکردم که علت همه این مشکلات یک عینک آفتابی باشد. به خاطر این عینک ارزان قیمت همه تعطیلاتم به هم خورد و چهره ام به کلی دگرگون شد. واقعا یک پوند ارزش آن همه مشکلات و استرس را نداشت.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->